Friday, January 16, 2015

Konsep terbaru kedai dobi yang semakin orang ramai minati. Kedai dobi layan diri. Kalau ada modal sederhana besar, bisnes bentuk macam ini sesuai untuk dilaburkan.

Pertama kali cuba kedai dobi layan diri nie di Clean Pro Bandar Baru Selayang.


Memang tak berapa nak reti guna, tapi nasib baik ada akak tu yang tunjuk caranya.

Harga mencuci di dobi layan diri Clean Pro boleh tahan harganya, tapi pastinya lebih jimat dari dobi biasa.



Dan paling penting dapat jimat masa dari nak cuci sendiri dan jemur sendiri. Sabun kena bawa sendiri ya. Takde sabun percuma.

Lagipun senang cuci di sini sebab ada mesin tukaran duit syiling 50 sen. Tukarla berapa banyak pun nak tukar.

Paling ramai pengguna kedai dobi layan diri nie adalah suri rumah atau wanita bekerja.

Waktu ramai orang mula datang untuk mencuci adalah lepas pukul 5 petang. Kalau korang taknak sesak2, cucila sebelum jam 5 petang.

Malam pun ramai jugak. Biasala, sambil santai2 pergi mencuci baju. Nak lagi santai, cuci atas 12 tengah malam. Insha Allah tak ramai melainkan hujung minggu.


Tagged: ,

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get this widget